Na dobry początek…


Pierwszym krokiem do rozpoczęcia współpracy jest niezobowiązujące spotkanie Pary Młodej z wedding plannerem. Podczas jego trwania poznajemy się nawzajem w miłej, swobodnej atmosferze, ale także staramy się omówić ogólną koncepcję ślubu i zakres prac, jaki dla Państwa wykonamy. Para opowiada nam o swoich preferencjach, gustach i zainteresowaniach, których znajomość jest niezbędna do przygotowania wymarzonej uroczystości ślubnej.

 

W dalszej kolejności przygotowujemy spersonalizowaną dla Pary Młodej ofertę współpracy. Choć pierwsze spotkanie jest bardzo ważne, to możliwe jest także zastąpienie go rozmową telefoniczną lub wymianą maili, co jest praktyczne w przypadku par mieszkających za granicą. Pracę organizacyjne rozpoczynamy w momencie podpisania przez Narzeczonych umowy.

 

 

Organizacja

 

Zakres prac, które ma przeprowadzić wedding planner określony zostaje indywidualnie w umowie. Z reguły polegają one na wyborze miejsca ceremonii ślubnej, dekoracji, doborze odpowiednich podwykonawców oraz dbaniu o wszystkie elementy tak, by razem tworzyły wspaniały efekt w dniu ślubu.

 

Dzięki znajomości branży ślubnej i najnowszych trendów chętnie pomożemy Narzeczonym w opracowaniu tematu przewodniego uroczystości, selekcji atrakcji ślubnych czy wyborze stroju. Etap przygotowań jest najbardziej praco- i czasochłonny ze wszystkich poprzedzających ślub.

 

Przygotowując każdą uroczystość ślubną kierujemy się przede wszystkim preferencjami Pary Młodej i to na ich podstawie wybieramy oferty podwykonawców, które warto przedstawić Narzeczonym. Po wstępnej selekcji dokonanej przez konsultanta ślubnego, Para Młoda wybiera preferowanego współpracownika bez konieczności osobistego kontaktu z nim. Warto zaznaczyć, że poszukiwania podwykonawcy spełniającego wymagania Pary Młodej trwają zawsze tak długo, aż zostanie znaleziony ten właściwy.

 

Po wybraniu współpracownika wedding planner podpisuje z nim, w imieniu Narzeczonych, umowę i omawia wszystkie szczegóły realizacji. Dzięki temu Para Młoda może zaoszczędzić dużo czasu na poszukiwaniu właściwych podwykonawców, ale także mieć pewność, że wybrani współpracownicy wykonują usługi najwyższej jakości.

 

W trakcie przygotowań do ślubu wedding planner ma za zadanie dopilnować, aby ustalona z Parą Młodą koncepcja uroczystości została kompletnie i prawidłowo zrealizowana. Dzięki temu Narzeczeni mają pewność, że nie zapomną o niczym, co jest niezbędne do zorganizowania wymarzonego przez nich ślubu. Do konsultanta ślubnego należy także opracowanie i przestrzeganie racjonalnego budżetu.

 

Finałowym momentem przygotowań jest stworzenie scenariusza uroczystości, który dokładnie określa wszystkie wydarzenia zaplanowane na dzień ślubu, od przygotowań miejsca wydarzenia i Narzeczonych, przez atrakcje ślubne, aż do zamknięcia uroczystości.

 

 

Koordynacja

 

Kluczowym momentem w pracy konsultanta ślubnego jest oczywiście sam dzień przyjęcia weselnego. W tym dniu praca wedding plannera zaczyna się już od rana i polega nadzorowaniu prac przygotowawczych w miejscu przyjęcia, takich jak nakrywanie stołów czy rozstawianie winietek.

 

W następnej kolejności konsultant ślubny dba o terminową i prawidłową realizację wszystkich punktów scenariusza uroczystości. Pozostaje w stałym kontakcie z podwykonawcami, i pilnuje odpowiedniego zgrania wszystkich elementów ślubu i wesela. Końcowym etapem współpracy jest rozliczenie ze współpracownikami i pomoc w zamknięciu uroczystości.

 

Dzięki naszej pracy Para Młoda może w pełni cieszyć się wymarzonym i niepowtarzalnym dniem zaślubin, bez konieczności skupiania się na szczegółach organizacyjnych. Na każdym etapie współpracy konsultantki Wedding Creations pozostają do dyspozycji Pary Młodej i zawsze służą radą.

 

 

Zobacz też